Omgaan met de crisis

"Voor een wendbare organisatie is lef en leiderschap nodig"

Wat kunnen we leren van de crisis en hoe kunnen we daar ons voordeel mee doen in onze organisatie?

Tijdens de crisis is gebleken dat een platte (minder hierarchische organisatie) efficienter is. Ook blijkt dat veel processen anders en korter worden ingericht. Processen moeten altijd ondersteunend zijn aan de mensen evenals de omgeving waarin men werkt. Dat vraagt leiderschap op verschillende vlakken. Belangrijk is daarbij durven en kunnen vertrouwen op elkaar. Dat kan alleen als het goed georganiseerd is en de communicatie onderling optimaal is. Ik denk graag met je mee met behulp van een aantal korte sessies welke stappen je kan nemen tijdens de crisis.

 

De aanpak bestaat uit de volgende stappen, waarbij ruimte voor maatwerk is:

1. Oriëntatie

Eén of meerdere oriënterende gesprekken, waarin we de vraag scherp formuleren en van beide kanten kijken of een samenwerking zinvol is. Deze fase is altijd vrijblijvend.

2. Evolve scan

Hoe staat jou organisatie ervoor als het gaat om de thema’s verbinding, vertrouwen en diversiteit.
En in hoeverre staat de mens centraal in de organisatie?

3. Advies

Wij helpen om de volgende stap te zetten naar een krachtige organisatie, waar de mensen centraal staan.
Bekijk hieronder hoe het advies van Evolve eruit ziet.

Plan een vrijblijvende kennismaking

Scroll naar boven